Thursday 12 March 2015

Suatu Ketika

Bismillah. Alhamdulillah. Coretan pertama ini bukan yang pertama kali. Saya pernah menulis blog sebelum ini. Namun kesibukan yang sentiasa sedia ada, tidak mengizinkan. Wow, ayat yang begitu biasa biasa. hahaha. Namun dek kerana peristiwa yang berlaku setahun lepas, persepsi saya tentang menulis agak berbeza. Mungkin akan saya ceritakan suatu masa nanti. Terasa alangkah ruginya sesuatu yang sudah lama ingin saya lakukan, berlalu begitu saja. Dalam usia yang semakin petang dan senja, semuga ada ruang untuk saya membuat perkongsian yang tidak seberapa.

Untuk sesiapa dan teman-teman di luar sana, semuga blog ini bakal jadi panduan yang kehidupan kita. Ringkas dan bermakna. Berisi dan berbunga untuk hati yang menginginkannya.

No comments:

Post a Comment