Sunday 19 April 2015

Secretleaf produk kualiti dari anak tempatan



Apabila sebut tentang kecantikan, orang perempuan memang teruja. Carilah satu yang paling sesuai untuk kita. Memang pencarian untuk mendapatkan yang terbaik memang tak berpenghujung. Ada yang terikut untuk membeli kerana jenama, sebab tentu saja ianya mudah diyakini. Saya sendiri, produk kegemaran saya berubah mengikut zaman dan usia. Masa belajar dulu, lain sebab saya sering membeli dari pelajar senior yang senang saya temui. Dah kerja, saya mula tak ambil hal tentang jenama, hahaha.... mungkin terlalu sibuk. Lepas beranak pinak, saya tak ambil hal juga namun bila terasa yang wajah ni dah ada something wrong, barulah sibuk nak mencari-cari.






Salah satu produk yang menarik hati ialah SECRETLEAF. Ianya dikilangkan di Malaysia oleh seorang anak tempatan berlokasi di Batu Caves Selangor.

Ciri-ciri kelainan dengan produk secretleaf ialah

1. Formulasi Natural menurut piawai Eropah (mereka boleh memberitahu berapa peratus bahan natural dalam setiap produk kami)

2. Dikilangkan oleh KILANG mereka sendiri (GMP, HALAL, ISO9001:2008). Bukan repack.

3. Setiap formula adalah UNIK diformulasi oleh Secretleaf sendiri dengan kerjasama pengeluar bahan-bahan antarabangsa

4. Formula bebas unsur BINATANG kecuali sumber laut

5. Formula bebas KIMIA MERBAHAYA. Bukan sahaja tanpa hidrokuinon atau merkuri, bahkan tanpa paraben, triclosan atau apa-apa yang boleh menyebabkan kanser.

6. Satu-satunya produk Bumiputra yang boleh dibandingkan dengan jenama ANTARABANGSA. Berbaloi menurut perbandingan oleh pelanggan yang menggunakan jenama antabangsa terkenal.

7. Produk yang menerima anugerah produk PILIHAN tahunan oleh majalah tempatan

8. Setiap bahan diteliti proses pengeluaran agar menepati piawai HALAL.

9. 100% kepuasan pelanggan. Ramai pelanggan yang TERPEDAYA dengan produk yang menggunakan hidrokuion dan sebagainya yang kembali pulih setelah menggunakan produk Secretleaf.

10. Pilihan bahan yang digunakan dalam produk antabangsa terkenal.

11. Milik bumiputra. Milik Muslim. Milik Malaysia.

Untuk yang berminat di sekitarPuchong , Lembah Klang atau sekitarnya ada perkhidmatan penghantaran sendiri mahupun pos yang berada disini. Sila klik di gambar di bawah :









1 comment: